Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147 - проблем с температурата!
Collapse
X
-
Last edited by Crispersound; d.m.y г., 23:49.Alfa Romeo 147 JTDM
-
Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщениене разбирам как част от хората тук го намират за нормално.
Не че те го намират за нормално,ами то за алфите това си е нормалноТова в кръга на шега разбира се
Естествено че не е нормално,имаш проблем.Аз като човек преборил много както дизелови така и бензинови коли с проблеми с парното,90% от случеите е бил виновен термостата.Малко кубарните дизелови двигатели като твоя,отделят много по малко топлина,от 1,8 бензинов примерно.За това първо му е трудно да загрее,второ в големите студове примерно на -50 да не държи 90градуса градско,понеже колата градско е на по ниски обороти следователно двигателя отделя по малкйо топлина.До 80 градуса дизел в най-големия студ е нормално да пада,но при положение че си пуснал парното и въртиш градско.Защото като си пуснал парното голяма част от топлината на двигателя отива за него и това до голяма част го охлажда и го кара да сваля температурата.Но инжинерите са го изчислили така че да не ти духа студено в купето.Почне ли да духа студено в купето в движение,вероятно термостата не затваря хубаво и охлажда малко повече от необходимо двигателя,обаче имаш и насрещен вятър който го охлажда допълнително в движение и резултата е нямане на парно в движение или имане но слабо.На място е възможно в големите студове с парно на макс да не става баня понеже работи на място няма обороти следователно няма и голяма температура на двигателя,но пак трябва да имаш прелично парно.Мисля че термостата ти не затваря до край.Ако имаш кора от долу,закрий от пред рашетката с един картон с тиксо за спреш потока от насрещния вятър и излез да караш на магистрала с пуснато парно на макс.Ако стане баня,начи не затваря до край.От стрелката не се влияй много тя често лъже,там можеш да разбеш точно колко градуса е само с диагностика в движение.
SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Аз си оставам със залога за термостата. Ако отваря напълно на 88, то до 80 трябва да е затворен, няма как да падне темп до 60 в движение ако ще и при -20 околна температура.
Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщениеКолега просто няма как да ме убедиш,че това е защото всичко е наред.Няма как да е нормално в движение само заради парното температурата на двигателя да пада на 60 градуса.Благодаря на всички за мненията,знам че тук не е сервиз,но не разбирам как част от хората тук го намират за нормално.
Comment
-
Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщениеКолега просто няма как да ме убедиш,че това е защото всичко е наред.Няма как да е нормално в движение само заради парното температурата на двигателя да пада на 60 градуса.Благодаря на всички за мненията,знам че тук не е сервиз,но не разбирам как част от хората тук го намират за нормално.
---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:40 ----------
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеСпоред мен е запушен радиатор на парното
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Здравей, аз не съм вещ в ремонтите, но все ми се върти едно в главата а то е: Системата добре ли е объзвъздушена, т.е. с пуснато парно на макс, при смяната на термостата?
Да не би при смяната, да не е стегнат някой маркуч и да се налапва с въздух, защото това рязко падане на температурата затова ми говори.
Антифриз губи ли ти се?Sport Wagon 2.0TS|LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщениеЗдравей, аз не съм вещ в ремонтите, но все ми се върти едно в главата а то е: Системата добре ли е объзвъздушена, т.е. с пуснато парно на макс, при смяната на термостата?
Да не би при смяната, да не е стегнат някой маркуч и да се налапва с въздух, защото това рязко падане на температурата затова ми говори.
Антифриз губи ли ти се?Alfa Romeo 147 JTDM
Comment
-
Колега, няма вариант извън града да пускаш парно и да ти пада температурата до такива стойности. Не слушай какво ти говорят за незагряващите дизели. При затворен термостат и натиснат педал на газта който ти обясняа че е нормално от парното да ти паднат градусите, по-добре да се изтрие от форума. На мен преди няколко години ми обясняваха под снимка на стрелка седяща на 110 градуса че е нормално. И аз съм на мнение че има проблем с новия термостат.----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Истината е че термостатите за алфа са ужасно скъпи,и ужасно скапани.За тва два вариянта, или се примиряваш с недобре работещо парно или доста бели коси,и доста бели пари за големи мечтиАз смених два чисто нови беер по 100 лева ,цял ден разправии и доста бели коси до като си докарам парно като хората.Понеже след слагането на първия,с парно на макс не ставаше баня.Ония жабар къде държи уж оригиналните части за италиянките в Плевен се опитваше да ме убеждава че термостата работел коректно и парното си е нормално,накрая сложихме втори,много диагностики в движение много ровичкане по цялата охлаждаща система и накрая с парно на макс ставаше баня и всичко си беше наред.На а3-ката дадох 50 лева за оригинален и заспа от първия път.
Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:21.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
Comment